Rideklubbens faciliteter

Faciliteter:

RKA kan tilbyde 1. klasses faciliteter.

Indendørs findes en stor og lys ridehal (20 x 40 meter). Der er i 2022 opstillet 5 bokse til brug ved opsadling og til kortvarig "opstaldning" af en nummer 2 hest, imens man rider. Der er adgang til toilet. Ridehuset rummer også et dejligt cafeteria, som dog kun er bemandet og åbent for servering af mad ved klubbens forskellige arrangementer. Cafeteriet kan dog lejes til private arrangementer, hvilket også gør sig gældende for hallen. - Ønskes flere informationer vedrørende leje af hallen og cafeteriet klik her.

Udendørs er der to dressurbaner (20 x 60), der i 2020 fik anlagt ny bund af skaller. Der er også en ovalbane samt springbane. I 2022 er der indkøbt hel nyt springmateriale til klubbens medlemmer med hal-bane kort. Materialet er i aluminium og plast, så det er vedligeholdelsesfrit og let at løfte på. Der er også mulighed for at opsætte agility bane.