RKA's Ridelejer 2024

Dato: lørdag d. 25. til søndag d. 26. Maj (uge 21).

Så åbner vi op for tilmeldinger til årets sommerridelejer i Rideklubben Astrup.

Der er sjove, lærerige og hyggelige ting på programmet.

Det endelige program opdateres løbende i begivenheden på RKA's facebook side, men allerede nu kan vi sige, at der er dressur og spring undervisning i løbet af de 2 dage. Der bliver også sat tid af til turridning, massere af hygge, fri leg og kæpheste ridning.

For mere info se "begivenheden" på vores facebookside eller klik her.

For at se proportionerne

KLIK HER

Sammenslutningens dressurprogrammer kan findes HER

Rideklubben Astrup byder velkommen til

Dressur- og springstævne

den 15. og 16. juni

2024

Rideklubben Astrup ønsker at udvide og udvikle klubben. Bestyrelsen bag RKA har en drøm om at give nytilkommende i hesteverdenen en fair chance for at lære alt, hvad det indebærer at "gå til hest".

Vi vil sætte fokus på alt det gode, som hestehold og ridning kan give vores børn. Det er ikke kun de uendelige mange sjove oplevelser  med dyrene, men også arbejdet og ansvaret bag.  Det er ikke kun ridningen, men også plejen og opsadlingen. Det er ikke kun lutter gode dage og fremgang, men også mindre gode dage og træning, der ikke altid lykkedes.  Men sikke en rejse det kan være!

Vi søger 3-4 personer, som ønsker at være med i en arbejdsgruppe til opstart og videreudvikling af dette projekt. Kan det være noget for dig? Klik på linket nedenfor eller klik på "opstart af arbejdsgruppe" i menuen og læs mere.

"OPSTART AF ARBEJDSGRUPPE"